Translate

понеділок, 10 лютого 2014 р.

РЕФЛЕКСІЯ УСЕНКО ІРИНИ СЕРГІЇВНИ (МОДУЛЬ 1-6)

МОДУЛЬ 1
- сформулювала власні завдання щодо навчання на тренінгу;
- ознайомилася з основними ресурсами тренінгу;
- створила персональну сторінку на вікі-сайті;
- створила власний блог;
- провела рефлексію власного навчання 
                                                                        МОДУЛЬ 2
-обговорила шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
- систематизувала свої знання;
- розглянула приклади портфоліо;
- переглянула приклади педагогічних ідей;
-розглянула шаблон ПЛАНУ ВИВЧЕННЯ теми, форму оцінювання портфоліо

                           МОДУЛЬ 3
- зясувала вимоги державних освітніх стандартів
- сформулювала навчальні цілі;
- обговорила та сформулювала основні запитання;
- сформулювала завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
-створила текстовий документ із формами
- описала у блозі власні думки

         МОДУЛЬ 4
- обговорила основні запитання;
- створила перший варіант плану оцінювання;
-обговорила з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання
-створила презентацію;
-переглянула план вивчення теми та внесла свої корективи;


                                                                 МОДУЛЬ 5
-обговорили з колегами власні презентації;
-створили списки використаних джерел;
-розглянула,як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях та співпраці;
-осмислила те, чому навчилася в цьому модулі;
-переглянула план вивчення теми та внесла свої корективи;

                                                                 МОДУЛЬ 6
-обговорила проблеми безпеки учнів в Інтернеті;
-запланувала,як вони будуть використовувати інтернет для 
роботи;
-переглянула план вивчення теми та внесла свої зміни;









4 коментарі: